Wednesday, October 13, 2010

need u...deeply

hate it when it comes to..."jom kuar" why?
1. x de mood maw kuar
2. sy rse kuar itu membzr
3. sy da x de mse utk dri sendiri...LANGSUNG!!!!!
4. de org ckp smthing yg x ptt dy ckp kt sy smlm...i'm kind of emo smpi skrg
5. seriously emo dgn ape yg jdk to myself this week...
6. HATE IT!!!! i want to cry.but, there is no one would listen to...i miss my comot!! :( babe...aq nk kau! since ko x de, aq rse kosong.tiap2 mlm i'm crying over u...i miss u like damn much! i miss the moment that u always share with me... :( aq x jumpe org len yg bleh wat aq hepi mcm mne ko wat kt aq...org len bleh wat aq tenang bile aq ngs,tp x lame....aq nk kau! sgt2!! ko de power yg bleh wat aq trus x sedih bile aq sedih.ko de power yg bleh cheer me up.seriously...i need u!! i dream of u every day.every single day...i'm crying in my dreams.i want u here.Right here...just for me to share all my problems.I hate the feeling that comes...i miss u dear comot.Hope u happy there... I don't know whether u still remember me or not.what i know just..Love u till the end. ;(

No comments:

Post a Comment

bercerita disini