Monday, January 17, 2011

bisnes semakin maju dgn fahrin ahmad

Assalamualaikum..halu...sy, syafiqah razali dgn bangganya nk ckp yg kelas sy utk siang hari td hanya 1.kerana 2 kelas tlah cancel..hepi gler doh! aku bantai tido konon2 nk kumpul tnaga utk stay up..akan tetapi.geng utk sy stay up da berjaya tido dgn jayanya..tinggal la daku keseorangan...huhuhu ayat mintak simpati je aku.hahaha

Alhamdulilah la arini bisnes berjalan lancar dan semakin maju..x sempat nk rehat2..nsb baik la de pekerja...ceh! PEKERJA...hahhaa aku sgt kental dan berani memanggil kwn bilik aku pekerja..tp btol la kn.aku bg dia upah kalau dia tlg aku..kira pekerja la kn? aku tak la sampai tahap nk anggap dia kuli aku.huhu sila jgn slh anggap ok!

De org tanya aku...knapa kau suka guna nama fahrin ahmad? hahaha suka la ati.pasni aku guna nama rosyam nor plak.tp...aku tak berapa minat rosyam nor.sbb dia da kwin..time kecik2 dulu pnah la suka kt rosyam nor..hahaha tp after da sedar diri yg rosyam nor tu lbh dewasa dr aku...aku padamkn niat tu

mula mula tu terpkir la gak nk guna nama tom cruise.tp..memandangkan tom cruise tu bukan 1 agama dgn aku..aku tak nampk hubungan kitorg akn ke mana..so aku pilih la fahrin ahmad..hahaha pengsan jap!

No comments:

Post a Comment

bercerita disini