Sunday, January 16, 2011

kalau berpacaran

Assalamualaikum...hye readers. Sy sedang mendengar lgu ketika ni. sambil melayan fb..sambil bergelak ketawa bersama nabiha abidin dan shafika rosli..sambil memikirkan yg sy tak siapkan assignmnt..sambil memikirkan duit yg perlu dikutip untuk merompak DSLR...sambil mendengar syafiqa azira mengajar shafika rosli buat project...BUEEEKKKKKK! enough with the sambil things...hahahaha sorry penunggu gua

Mlm ni nk cter psal the couple thing.. well.aku tak boleh nk ckp byk sbb i'm single.TAPI! nak cakap jugak! hahaha suka la hati..

Ade kwn aku ni..ehm she will do anything, evrything just for her bf. Well everyone will do that right? time aku de bf dulu pun aku buat cmtu gak..he is my hero.i will anything only for him...well...zaman kejahilan da berakhir.hahaha don't get me wrong ok..jahil bg sy bermaksud kurang bijak

I guess org couple mmg mcm tu la kn..ikut je ape bf dia cakap.even bnde tu cm tak betul..well that's life.

dulu de kwn aku lg pelik..suka buat bnde pelik2 dgn bf dy.panggil bf dy kau aku je..then aku pun excited tak psal nk gak guna kau aku dgn mr maitibu...hahaha ending aku kena sound.."tak elok la guna kau aku..awk sy kn da ok" gluuurrrpppp! aku TERkesima...hahaha malu jap.tp ape de hal.aku kan kuat (auta) bila jumpa kt dewan mkn,buat muka seposen..muka tak bersalah.hahaha dia plak yg angin tak psal.siap tak dtg mkn..ape de hal kn..kt plkn mkn 6 kali sehari kot.skip 1 meal tak mati punya la...hahahaha

then aku selalu sound mr maitibu..hahahha sengal! aku mmg sungguh kental tak taw malu sound bf sendiri ( saat itu). tp x pe..nnt msti dia pun sound aku balik.YESsssss! sesi sound2 bermula.dr kelas cB sampai dewan mkn.hahha tp aku msti dpt choki2 tiap2 ari..hahaha de kwn aku bangga gler scandal dia bg choki2 sebatang! aku tak riak pun...cuma aku keluarkan 3 packet choki2 dpn dia.TERIMA KASIH CHOKI2 sbb sy da demok lpas balik kem sbb awk :) muka bahagia

yup..aku dgn mr maitibu remains kwn..sbb sy bukan yg terbaik utk dia.dia perlukan seseorg yg tak melawan dia.yg boleh buat dia rasa bangga sbb selalu menang bila ckp..dan yg paling pntg! mr maitibu memerlukan seseorg yg boleh bersama dia 24 jam.sy tak boleh sbb sy selalu tinggal hp sepah sepah...sy juga selalu tido sesuka hati..tiada org tahan dgn perangai sy yg satu ini...well.semoga maitibu bertemu kekasih hati yg sesuai..go2 chayok la dak demok! kita sama2 kejar cita2 dulu k? klu ko kwin dulu..aku nk jdk flower girl ko taw! jgn lupa...hahaha

p/s: maitibu single lg..sape nk knal dgn dy.cpat2 email aku k :)

No comments:

Post a Comment

bercerita disini