Friday, December 10, 2010

bunga...owwhhh bunga

Haluuu..x de mukadimah boleh x? x de idea...( malas )

Semalam teman aunty nor g kedai bunga..hoho bajet aunty nor nk beli bunga la kn...rupe rupenye.Aunty nor nk beli pasu je.huhu pasu pun pasu la...janji aku dpt kuar umah.hahaha

masuk2 je kedai tu..cina tu da start celoteh psal pasu2 kt kedai dia..Maaf..sy x dgr.sbb mak sy ckp x baek dgr perbualan org tua.hehe yela tu kn pika.Dpn mak ko ye la ko x buat kn...blakang mak ko,ko dgr je ape warden ko ngumpat.ceehhhh! warden jugak yg slh...ehmm2..mengumpat x elok ye anak2 sekalian...

sudah2...berbalik pd topik..ni pasu2 kt kedai tu.hahahha aku x sure la boleh ambik gmbr ke x kt kedai ni sbnrnye...tp aku ambik je.hahaha sorry ea aunty kedai..wa ambik gmbr saja maaaa

aunty nor suke kt pokok ni

aunty nor ckp..nnt nk suruh menantu dy wat pokok cm ni
 ok...bakal "kopak" la bakal suami adik aku..hahhaa knape msti adik aku punye laki..aku punye? jenggg jenggg jenngggg! hahhaa aku kn akak.so adik yg kne beli.adil kan??

cam megi kn?

x de tande harga..mahal kot.sbb tu cina tu x nk letak harga.tkut x de org nk beli

comel gleerrrrrr!! harge pun comel
kaktus...sgt comel.tp gler mhal.klu aku laaaa...aku pkir 44 kali nk beli ke x...harga dy 32 ringgit malaysia ok! huhu klu la aku beli...alamat x merase la aku nk beli kasut baru

mula2 aunty nor nk beli 2 je pasu...2 SAHAJA.dr umah da bising2 nk beli 2 pasu sahaja...tup2.ambik ko.sekali 3 aunty nor rembat..en razali senyum je...sambil menghulur duit kepada cina yg kaya pd hari itu..cina tu pun senyum dgn lebarnye...

p/s: pasu da beli..pokok x de.hahhaha minggu dpn bru beli pokok.terlupaaaa.sbb budak botak da sibuk nk mkn

2 comments:

  1. heheheh aceceh,,,ksut gitu ,,,,amm lah g sedp rm 30 lebih uh,,hehehehh nice2 pasu o pasu

    ReplyDelete

bercerita disini