Sunday, December 5, 2010

hari yg malang

Hari ni aku bgn dgn aman..tanpa melatah mcm smlm.smlm aunty nor kejut aku sampai aku boleh melatah.."oh mak kauuu!" okkk.ibu gelak kuat.x pe...sy kn anak ibu..melatah mcm mne pun.ibu syg kn? kn3?

hari ni de kenduri dpn umah.jiran aku punye anak potong sunat..wahhhh..siap khemah segala.x pe.aku x ambik port pun.kenduri dia.bkn kenduri aku...aunty nor suruh aku sidai kain kt luar...okkk.jam menunjukkn pkul 12.30.dan aku x mandi lg..tiba2 je otak pkir..."ish..apa la anak dara tu.x mandi lagi..pukui bapa la dia bgn tidoq tu"

Lalu...aku menggunakan akal yg diberi.aku tarik ampai tu.konon2 utk cover aku sidai kain..aunty nor kebetulan kuar sidai towel.."pandai ea cover sidai kain" ak hanya mampu senyum.sbb x nk org taw aku de kt situ...tiba2 "assalamualaikum kak nor...tak maw mai ka? mari la." dan mata org yg memberi salam tu bertentang dgn mata aku..org tersebut adalah...mak budak gemuk.okkkk.cik ros taw aku x mandi lg....pemalas punye budak busuk dan debab! (sj gne ! sbgai tanda amaran) hehe

pastu semua org kt umah siap nk g kenduri dpn umah...tp aku x nk pergi.sbb ramai sgt.aku x boleh tmpat ramai2 org ni.nnt aku pengsan...ok.aku tipu.aku mmg malas nk pergi.x de kaitan dgn pengsan pun

kemudian...(bg mengelakkn penggunaan kata yg berulang) aku pun mandi.tu pun lpas tgk nona..lpas segmen org kawin..gatal kn?

lepas mandi aku on9..fb? bosan..x de comment yg aku boleh main2.formspring? org x taw aku wujud..myspace? x maw buka..tagged? YES!!! cafe3! haha cafe aku da maju..tak kan ada lagi makann yg spoiled..

time aku ngah men game dan mengexplore blog org..aunty nor panggil.."alongggg...watpe?" "masakkkk" "masak??" "masak kt cafe"  Maka..."da2...g goreng ikan tu.masak yg btol2 punye"

p/s: aku pindah men game dr dlm bilik ke dapur..lappy x tinggal wlau kene goreng gajah sekali pun

2 comments:

  1. memang addicted lah kau ni! huhu. dalam toilet mesti laptop tak tinggal jugak kan ? hahaha

    ReplyDelete

bercerita disini