Wednesday, December 29, 2010

hati aku selalu pikir jahat

Jeng...jengggg...JENGGGG! budak debab in da House!! hahahha lama gler aku tak buat entri baru...nk taw sbb apa?

1. Broadband aku da gler...so x boleh on9
2. Aku bz dgn kelas memasak dan baking
3. Aku kena jadi bibik..so bibik tak boleh on9 (bibik aku dulu siap boleh sms 24 jam, gayut sampai patah tgn)
4. Aku kena jadi pemerhati adik aku..so time dia tgh main2 kt luar, aku tgk la tv dgn enaknya sampai bil bulan ni naik byk gler.hahahaha
5. Aku rasa tv lg best dr on9 (tipu...)
6. Aku kena sound dgn anonymous. Dia cakap..."blog ko ni mcm tak de arah tuju je.entri semua merepek"
    So aku pun mendiamkan diri sbb nk bg anonymous tu puas ati..puas tak hati kau? harap puas...sekian terima kasih. Tp!! aku rasa blogging dunia aku.hahahha lgpun ni blog aku.nk rasa entri tak merepek dan de hala tuju, sila la ke blog perdana menteri..hehe maaf ye wahai cik adik.komen2 anda tak cukup buat hati saya hancur untuk sekian lama.

Owh...berbalik pd tajuk..hati aku selalu pkir jahat.btol..x tipu punye.klu tipu nanti tikus2 kt hostel aku mati..hahaha alasan baik untuk menipu..choiiiiii! jgn2...menipu tak bgs utk kesihatan ye anak2 sekalian (ttbe terasa mcm tua sgt padahal bru nk msuk 20 thun)

aku selalu pikir kambing tu makan rumput sahaja sedangkan kambing mkn mcm2

aku selalu pikir berudu tu dari budu

aku selalu pikir nak buat jahat kena jadi jahat

aku selalu pikir kalau nk jadi pandai kena kwn dgn nerd SAHAJA

aku selalu pkir nak buat benda yang memalukan bila tgh outing dgn family aku
CNTOH : pura pura bisu time mak aku nak beli buah sukun
                pura pura nak kena sawan KHINZIR bila tgh beratur nk byr time kt tesco
                buat buat pekak time adik aku carik aku kalau aku tak de sebelah dia
                buat buat berlagak tak bertempat
hahahaha...sila jgn buat ini semua.malu doh family aku kalau aku buat btol2..tp kdg2 terlepas gak.aku buat je.hahaha


p/s : entri saja crk psal cm ni mmg sah la x de arah tujuan.hahhaha

No comments:

Post a Comment

bercerita disini