Thursday, December 30, 2010

hari menghantar saya menimba ilmu

Haluuuu....harini aku telah meninggallkn penang..kembali ke pengkalan.haha welcome back babeeee..said tikus2 kt hostel. Aku suka cter psal tikus kt hostel kn? nk taw np?? sbb kwasan aku tmpt menternak tikus..x caye?? Jemput la dtg..5 minit kemudian korang akan nmpk sekor sekor kuar dr longkang..sgt tak best bukan? tp..tu la yg aku kne tempuh sepanjang aku menetap kt Unikop..cehhhh.ayat nk baik je kn aku.haha WHATEVAAAA trill doh pakai caps lock.haha

Tadi pas settle semua urusan duniawi kt hostel..aku g giant batu caves.Kalau naek teksi kena charge rm4.00. Sbb dekat glerrrr...ade je budak2 kolej jalan kaki g giant.Tp aku tak terbuka hati lg nk jalan kaki..sbb aku kan...pemalas.haha

Aku g giant beli barang2..mesti la kn beli brg..x kn nk jual brg plak kt giant kn.time ngah beli2 brg..ttbe plak..
"Alonnggggg...lapar la" maka sy pun dgn pantas pergi beli hotdog untuk budak botak...hepi gler muke dy mkn..
sedap longggg...best2

muka hepi tak terkire pas kenyang

org lain punye da abis..dia punye tak abis2

ehm2...sy tayang kasut baru.haha
pas dia da kenyang...dia cakap mcm ni plak.."longgg..haus la pas mkn" aku pun trus.."pasni trus g mkn la, minum puas2 nanti" kejam aku.hahhaha

Kuar dr giant dia cakap mcm ni plak "ibu,semua org nk mkn nasi ke lpas ni?" ibu jwb.."yup..why?" dy menjawab.."tak payah la..abang da kenyang" waaaaaahhhhh mentang2 dia da kenyang,org lain tak pyah mkn.byk cantik gigi ko yg besar tu..hoho

Tapi! situasi yg berbeza berlaku bila sampai kt kedai mkn.."along,kedai ni de tomyam x?" "ade..why?" "share jom..tomyam ayam share" waaaahhhhh td ye2 ko ckp ko da kenyang kn.x nk mkan segala..tup2 ko nk mkn.ape kes??


Kes tutup bila mknan sampai dan semua mkn dgn riak sbb dpt mkn..the end

p/s : giant de promotion back to school

No comments:

Post a Comment

bercerita disini